به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور غلامرضا حیدری معاون فرماندار ، محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، عباس مهری سرپرست بخشداری مرکزی و مسئولان ادارات شهرستان ، نشست شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه ابرکوه برگزار شد .
در این نشست حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا اظهار داشت : انقلاب اسلامی با زحمات امام (ره) و همدلی و همراهی و تبعیت ملت از ولایت به پیروزی رسید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطر نشان کرد: ضرورت دارد نسل های بعد از انقلاب و بویژه نسل سوم و چهارم را با حقایق انقلاب ، ایثارگری ملت در دوران هشت دفاع مقدس ، فراز و نشیب های انقلاب آشنا سازیم .
وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان را باید به ارزشهای انقلاب معطوف بداریم ، افزود: انقلاب اسلامی ارزش های طاغوت و اشرافیت را کنار زد و اخلاق، ارزش های دینی، معنویت و دینداری را جایگزین کرد.
شهردار ابرکوه هم در این نشست خاطرنشان کرد: هنر ما مسئولان باید تبیین ارزش ها و خدمات نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به قشرهای جوان و نوجوانان باشد.
علیرضا رسولی اظهار داشت : بهترین هدیه به مردم، خدمت بی منت به آنها است.
وی ادامه داد: مسئولان باید با ارائه خدمات خوب و شایسته به مردم آنان را به انقلاب و نظام دلگرم کنند و این خواست شهدا و امام شهدا است.