به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ دیروز عصر جلسه ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار و اعضا کمیته ستاد انتخابات در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه با شاره به نماینده های فرماندار در شعب أخذ رأی گفت: با توجه به برقراری عدالت در روند برگزاری انتخابات، افراد باید کاملا بر کار خود مسلط باشند تا در شعب با مشکل مواجه نشوند و همچنین افرادی که ارتباط با نامزد‌های انتخاباتی، احزاب و جریان‌های سیاسی داشته باشند به عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای انتخاب نمیشوند.

کاظمی نسب استفاده از ظرفیت قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی را یاد آور شد و افزود: با بهره گیری از این موقعیت کمبود های موجود بویژه در بخش نیروی انسانی و وسایل نقلیه با در نظر گرفتن توانمندی افراد و عدم وابستگی به کاندید های احتمالی تأمین گردد.

وی خاطر نشان کرد: باهرگونه حرکت و یا تخلفی که بخواهد در امر انتخابات خللی وارد کند قطعا برخورد می شود و همه دستگاههای اداری موظف هستند با ستاد انتخابات براساس قانون همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: همه افراد و دست اندرکاران انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنند و قانون را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهند تا انتخاباتی پرشور، با نشاط  و با حضور چشمگیر مردم داشته باشیم