به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، سرهنگ صالحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و اعضای شورای شهر مهردشت ، جلسه هماهنگی استقرار پلیس راهور شهر مهردشت در محل بخشداری تشکیل شد .

بخشدار بهمن در این جلسه استقرار پلیس راهور را در شهر مهردشت ضروری دانست و گفت : با توجه به نیاز بخش بهمن و برقرای نظم و آرامش و امنیت اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در سطح استان و شهرستان صورت گرفته است .

اکرمی افزود : برای راه اندازی و استارت کار پلیس راهور بایستی همکاری بین دستگاهها جهت پیگیری چارت سازمانی آن انجام پذیرد .

وی خاطرنشان کرد : با همکاری و تعامل با شهرداری و شورای اسلامی شهر مهردشت ، ساختمان مورد نظر پلیس راهور تکمیل خواهد شد و یکدستگاه موتور سیکلت نیز انشاء اله فراهم می شود .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز گفت : با توجه به نیاز بخش بهمن به استقرارپلیس راهور ، پیگیریهای خوبی از استان و نماینده مجلس و شهرستان جهت استقرار و چارت سازمانی صورت گرفت تا انشاء اله امنیت و آرامش لازم در شهر مهردشت فراهم شود و گام موثری در این زمینه برداریم .

صالحی افزود : در ابتدای کار باید در جمع شهروندان فرهنگ سازی شود و برخورد شایسته به عمل آید و اعمال قانون شود و انتظار داریم که مسئولین شهر مهردشت فضای این امر را فراهم کنند .

مسئول پلیس راهور ابرکوه گفت : با توجه به اینکه یک سوم از آمار تصادفات مربوط به بخش بهمن است ، راه اندازی پلیس راهور لازم و ضروری بود .

وی افزود : پیگیری لازم نیز جهت احداث ساختمان بر حسب نقشه پلیس راهور به عمل آید و بر تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی در سطح مدارس و مساجد جهت رعایت مقررات تاکید کرد .

شهر مهردشت در مرکز بخش بهمن با تجمیع محلات مهرآباد ، اردی و نصرت آباد و با جمعیتی بیش از 7000 نفر واقع شده است .