به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، محمد کاظمی نسب فرماندار و مسئولان و  قشرهای مختلف مردم شهیدپرور ابرکوه ، یادواره شهدای دولت ابرکوه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت یکشنبه 3 شهریور هم‌زمان با نماز ظهر و عصر در مسجد جامع برگزار شد.
فرماندار ابرکوه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: هفته دولت مستمسک خوبی است برای اینکه مروری کنیم بر همه اقداماتی که دولت برخاسته از بطن مردم در نظام جمهوری اسلامی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی در ۴۱ سال گذشته انجام داده است.
محمد کاظمی نسب افزود: آنچه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنوان توسعه و پیشرفت شاهد آن هستیم بخش عمده اش مرهون تلاش دولتمردان است .
وی خاطر نشان کرد: باید یادی کنیم از همه دولتمردانی که در طول ۴۱ سال گذشته قدمی برای توسعه کشور ایران برداشته اند مخصوصاً عزیزانی که در شهرستان ابرکوه منشاء خیر و برکت بودند که جای تقدیر و تشکر از آنها می باشد .
کاظمی نسب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در این عرصه تقدیم نظام مقدس ایران شدند تصریح کرد:در هفته دولت ۹۸ بیش از ۹۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد .
امام‌جمعه ابرکوه هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: دولت اسلامی ‌پایگاهش در بین مردم و حاکمیت بر دل مردم است ولی دولت‌های غیر اسلامی حاکمیت بر ابدان می باشد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیمی حسینی تصریح کرد: شهید رجایی درجایی می‌گوید من هویتی غیر از مقلد امام بودن ندارم‌ یعنی امام رهبر سیاسی ، مذهبی و اجتماعی من است و من بر اساس سیاست صرف عمل نمی‌کنم بلکه همه فرمان‌های معنوی و ولایی امام به‌عنوان ولی‌فقیه قبول دارم و اجرا می‌کنم.