به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از خبرگزاری فارس ، پیش از ظهر امروز محمد کاظمی نسب به همراه غلامرضا حیدری معاون خود، از اجرای 3 پروژه و طرح ملی در تأمین اجتماعی ابرکوه بازدید کرد.

رئیس تأمین اجتماعی ابرکوه، اظهار کرد: اولین پروژه مربوط به الکترونیکی شدن پرونده‌های افراد تحت پوشش بوده و از تاریخ 18 خردادماه در ابرکوه کلید خورده است. در این شعبه حدود 18 هزار پرونده موجود است که در 12 روز گذشته هزار مورد از پرونده‌ها به صورت الکترونیکی ثبت شده است.

عباس حمیدی زاده اذعان کرد: دومین طرح تحت عنوان «طرح دکتر نوربخش» مربوط به ارائه خدمات به صورت غیر حضوری است که تاکنون در شعبه ابرکوه 25 مورد به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود. ضمن اینکه تا پایان سال جاری زمینه ارائه 200 نوع خدمت به صورت غیرحضوری در ابرکوه فراهم می‌شود.

حمیدی زاده بخشودگی جرائم را به عنوان سومین طرح معرفی کرد و افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و در حمایت از واحدهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و ... این طرح از تاریخ 13 خردادماه آغاز شده و در حال انجام است.

در ادامه فرماندار ابرکوه ضمن تقدیر از خدمات تأمین اجتماعی، اذعان کرد: تأمین اجتماعی یک‌نهاد حمایتی بوده که گام مؤثری در جلب رضایت مردم از مجموعه حاکمیت و دولت، برداشته است تا جایی هیچ سازمانی به اندازه تأمین اجتماعی ارباب‌رجوع ندارد.

محمدکاظمی نسب تأکید کرد: طرح بخشودگی جرائم در تثبیت اشتغال و همچنین دلگرم کردن کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است و پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری، کارگاه‌های بیشتری از این طرح استفاده کرده و در زمینه تولید توفیق بیشتری داشته باشند.