به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه وبا حضور محمد علی اکرمی بخشدار بهمن و اعضای ستاد انتخابات بخشداری بهمن برگزار شد.

فرماندار ابرکوه گفت: مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات باید بیش از پیش فراهم شود و مسئولین کمیته ها برابر قانون از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند.

کاظمی نسب با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات بخش بهمن باید دقت، جدیت و نظم را سرلوحه کار خود قرار دهند افزود: مجریان انتخابات باید با رعایت قانون مداری تلاش کنند تا هرچه بیشتر زمینه  حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم نمایند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای ستاد باید با هماهنگی و در چارچوب وظایف تعیین شده عمل کنند تا با تمام توان و در کمال بی طرفی انتخاباتی شکوهمند را برگزار کنیم.

بخشدار بهمن گفت: در بخش 17 شعب وجود دارد که اقدامات لازم جهت تامین امنیت انتخابات و تعیین شعب اخذ رای صورت گرفته است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه لازم جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری در بخش بهمن فراهم شود.

اکرمی در پایان مشکلات و کاستی های  موجود دربخش را مطرح کرد و خواستار رفع این نواقص شد تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه دربخش بهمن باشیم.