به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه با حضور محمد حسین امامی فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، معاونین فرماندار، بخشداران بهمن و مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان در کانون شهید رجایی ابرکوه برگزار شد.

فرماندار ابرکوه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: یکی از موضوعات و مسائل مهم پس از برگزاری انتخابات، حفظ رضایتمندی مردم است و هیچ دلیلی برای سست شدن در انجام وظیفه و خدمت به مردم پذیرفته نیست.

محمد حسین امامی با تأکید بر این که مردم همیشه هستند و مسئولین و مدیران باید در جایگاه خود به وظایفشان عمل کنند، افزود: این روزهای منتهی به انتخابات، دشمنان می‌خواهند کمبودها را پر رنگ کرده و نارضایتی مردم را افزایش دهند که باید با تمام توان در مقابل این توطئه ایستاد و از تحقق آن جلوگیری کرد.

وی بر آمادگی کامل کلیه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان در طول سال و به ویژه ایام انتخابات تأکید کرد و ادامه داد: اصل نظام و انقلاب آرمان و اعتقاد اصلی همه ما مردم ایران است و هیچ مشکلی اعم از تحریم، فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی، نباید ما را از این اصل بازدارد و باعث شود از این اصول دست بکشیم.

امام‌جمعه ابرکوه در ادامه این جلسه، از برجسته کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و همچنین احراز صلاحیت نشدن برخی کاندیداها به عنوان ابزارهای اصلی دشمنان برای دلسرد کردن مردم یاد کرد و گفت: فضای مجازی که همیشه بستری برای ترویج افکار و اهداف شوم دشمنان بوده است، این روزها جولانگاه همین وسوسه گران برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات عده‌ای را تحت تأثیر قرار داده است.

وی تأکید کرد: وظیفه مدیران اجرایی به ویژه در دستگاه‌هایی که جامعه هدف بزرگ‌تری را تحت پوشش دارند، برملا کردن این توطئه‌ها، اطلاع‌رسانی و روشن کردن افکار عمومی است تا بدانند که اصل و جمهوریت نظام نباید تحت تأثیر مشکلات قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: تکلیف گرایی در نظام اسلامی یکی از موضوعاتی است که هر فرد مسلمان باید انجام دهد و پذیرش مسئولیت در نظام و ایفای نقش نیز بر همین اساس باشد لذا ما به عنوان یک شهروند وظیفه داریم که سرنوشت خود را رقم بزنیم و در میان تأییدشدگان شورای نگهبان، فردی را که توانایی حل‌ و فصل مشکلات را داشته باشد، برگزینیم.