به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه:کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و با حضور امامی دبیر کمیسیون از استانداری یزد و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه نظارت بر بازار را از مهمترین برنامه های جاری حوزه مدیریتی شهرستان دانست و گفت: قاچاق در هر نوع آن قابل چشم پوشی نیست و این مسئله مربوط به سلامت افراد جامعه میباشد که باید به طور دقیق بازرسی و نظارت شود.

کاظمی نسب با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان به جنگ با انقلاب اسلامی پرداخته و اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده است افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور باید به عنوان یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود تا جرائم به حداقل برسد و با متخلفین برخورد جدی شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاجاق کالا و ارز استان با اشاره به اجرای سامانه جامع انبارها، بر همکاری دستگاه های مرتبط در این خصوص تاکید نمود و خواستار پیگیری بر اجرای مطلوب این طرح توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شد.

امامی با توجه به وضعیت بازار و مشکلات اقتصادی در سطح جامعه افزود: با اطلاع رسانی قوانین و مقررات ، نظارت وتوزیع صحیح کالاها می توان جرائم این حوزه را به حداقل رساند.