به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه محمود زمانی قمی استاندار یزد، محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، جعفر نخستین مدیرکل حوزه استاندار، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، محمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی(‌ره) یزد ٬ غلامرضا حیدری معاون فرماندار ، علی اکبر اساقی معاونت سیاسی فرمانداری ، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن ٬ محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ٬ دکتر اکرمی رئیس شبکه بهداشت ابرکوه ٬ شورای شهر مهردشت و جمعی از مسئولان شهرستان از درمانگاه و مرکز سلامت مهردشت بخش بهمن بازدید کردند .

  به نقل از پایگاه خبری 15 دی ابرکوه ، امام جمعه بخش بهمن ابرکوه در بازدید استاندار یزد که جمعی از مردم این منطقه هم حضور داشتند گفت: سال گذشته مقرر شد مرکز سلامت جامع این بخش ازسوی وزارت بهداشت و درمان به شبانه روزی ارتقاء یابد ولی هنوز این کار تحقق پیدا نکرده است . حجت الاسلام رضا علیزاده با بیان اینکه هنوز این مرکز ترزیقات ندارد و مردم برای کوچک ترین مسائل درمانی خود باید بیش از ۱۸۰ کیلومتر تا مرکز استان را طی کنند تصریح کرد: با اهتمامی که در استاندار یزد سراغ داریم ، برای رفع مسائل و مشکلات بهداشت و درمان این منطقه تلاش خواهد کرد.

رئیس شورای شهر مهردشت هم با بیان اینکه بخش بهمن با حدود ۱۵هزار نفر جمعیت ، محروم ترین بخش استان یزد است ، افزود: با وجود آنکه مجوز شبانه روزی شدن مرکز سلامت این بخش از سوی وزارت بهداشت صادر شده ، هنوز از اجرایی شدن آن خبری نیست. مصطفی تولایی با بیان اینکه بنای این ساختمان را با زیربنای ۸۰۰ متر مربع و با اختصاص چهار میلیارد ریال شروع کردیم و اکنون ۴۰ درصد پیشرفت دارد یادآور شد: این بنا نیمه تمام مانده و برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است.

استاندار یزد پس از شنیدن و دیدن مشکلات بخش بهداشت این مناطق گفت: مسئولان در تلاش برای رفع مسائل و مشکلات هستند و حضور هیات رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و دیگر مسئولان حکایت از بررسی مسائل و مشکلات مردم دارد.