به گزارش روابط عمومي فرمانداري،اسماعيل برزگرزاده فرماندار ابركوه در این نشست با اشاره به اينكه روابط عمومی در هر سازمان وظیفه ازبین بردن حجاب غربت ، نزدیك كردن افكار و حرفه ها وایجاد رابطه دو سویه بین سازمان و مخاطبان

را برعهده دارند بر نقش و اهمیت روابط عمومی بعنوان بخشی از پیكره وجودی و جز لاینفك هر سازمان در تمامي دستگاهها اشاره كرد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت روابط عمومی وارد عرصه جدیدی شد و همزمان با رشد حاكمیت اسلامی، این حرفه به سمت روابط عمومی متعهد گام برداشت تا روحیه انقلابی و هیجان حاصل از انقلاب را حفظ كرده و از

ارزشهای دینی پاسداری كند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادرات ابركوه ادامه داد: مهمترین وظیفه روابط عمومی فرهنگ سازی است كه دربین سایر وظایف این نهاد برجسته تر می باشد.

برزگر زاده تاكید كرد: هر عمل و رفتاری كه از كاركنان روابط عمومی صادر می شود بر فرهنگ و ارزشهای سازمانی تاثیر می گذارد و به همین منظور روابط عمومی باید نمونه ای از ارزشها باشد زیرا عمل و رفتارآنها ارزشها را اثبات می كند.

فرماندار ابركوه همچنین بمناسبت روز خبرنگار از تلاش و فعالیتهای خبرنگاران این شهرستان در عرصه اطلاع رسانی تقدیركرد.

در ادامه این همایش ، مشاور استاندار یزد با تبریك روز خبرنگار به اصحاب رسانه، خبرنگاران و اهل قلم و همچنین تسلیت فرار سالروز شهادت حضرت علی(ع)گفت: انقلاب اسلامی هدیه ارزشمند خداوند به ملت ایران است كه به بركت نفس

امام خمینی (ره) به ثمر نشست و دست جهانخوران و زیاده خواهان را قطع كرد.

سید عبدالمجید قائم محمدی اظهار داشت : انقلاب شكوهمند اسلامی ایران پس از پیروزی همواره دشمنان زیادی داشته و در تلاش است كه نظام اسلامی را ساقط كند اما توطئه های آنها با هوشیاری ملت خنثی شده است.

وی ادامه داد: شوراهای هماهنگی روابط عمومی در اكثر شهرهای استان تشكیل و فعال شدند و تاكنون 4 جلسه آموزشی برگزار شده است .

قائم محمدی با بیان اینكه فرهنگ سازی، رسالت اصلی روابط عمومی ها است تصریح كرد: نگاه مدیران دستگاهها به روابط عمومی می تواند نقش بسزائی درارتباط بیشتر مردم ومسئولان باشد .

در این همایش انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان ابركوه انجام شد و از بین كاندیدای داوطلب چهار نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

دراین همایش همچنین به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران فعال این عرصه در شهرستان ابركوه تجلیل شد.