فرماندار ابرکوه

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و اعضای ستاد دهه فجر ، جلسه شورای سیاستگذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .

فرماندار ابرکوه گفت : انقلاب اسلامی نوید بخش سعادت انسان و الگویی برای مدیریت کشورها با ویژگیهایی نظیر استقلال اقتصادی و پاسخگویی به نیازهای معنوی بشری است .

کاظمی نسب با اشاره به روز 26 دی ماه (فرار شاه) افزود : شاه مخلوع تمایلی به رویارویی با واقعیات سیاسی و اجتماعی نداشت و به همین جهت از رفتارهای چاپلوسانه به شدت استقبال می‌کرد. چنین روحیه‌ای یکی از مهمترین مقدمات فرار ایشان را فراهم می‌ساخت.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های ادارات شهرستان در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد : اولویت کار ادارات شهرستان در پایان سال به اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اختصاص یابد .

فرماندار اظهار داشت : تعداد بیش از 640 برنامه با درج لوگو و طرح واحد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کارگروه ها اجرا خواهد شد .

کاظمی نسب با تاکید بر لزوم گرامیداشت ایام فاطمیه گفت : کارگروه ها ایام فاطمیه را در برگزاری برنامه ها مورد توجه قرار دهند و جشن ها و مراسم شاد را به روزهای 21 و 22 بهمن واگذار نمایند .

وی تصریح کرد : راهپیمایی 22 بهمن با شکوهتر از قبل در شهر ابرکوه راس ساعت 10 صبح از میدان امام حسین(ع) شروع و تا ورزشگاه شهید پوراکبری ادامه خواهد یافت .

کاظمی نسب ادامه داد : در طول دهه مبارک فجر دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان با هماهنگی مسئولین مربوطه صورت می پذیرد . همچنین مراسم بزرگداشت عزیزالدین نسفی نیز در ابرکوه توسط اداره ارشاد اسلامی برگزار می شود .

رژه موتوری یکی دیگر از برنامه ها می باشد که به مناسبت سالروز ورود حضرت امام (ره) در روز 12 بهمن از ساعت 9 صبح از میدان ولی عصر تا گلزار شهدا با پخش آهنگهای انقلابی انجام خواهد شد .