به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ،عصر سه شنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پروژه های قابل بهره برداری شهرستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ، فرماندار ابرکوه و مدیران شهرستان افتتاح شد . فرماندار ابرکوه در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در ابرکوه گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، دامداری ، ساماندهی بافت روستاها، ورزشی، گردشگری ، برق رسانی و گازرسانی اجرا شده که برای اجرای این پروژه‌ها ۳۷۰ میلیارد ریال از بودجه دولتی و مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات سرمایه گذاری هزینه شده است .
بوم گردی حسین میرزا از سال ۱۳۹۷ توسط آقای بهزاد فلاح در دست احیاء و مرمت می باشد و شامل 350 مترمربع عمارت و فضای جلو باغ ، و 200 متر حمام و فضای جلو ،  ۲۵۰۰ متر باغ ، ۸۰۰ متر باغچه و ۳۰۰ متر فضای خرمنکوب می باشد که در این مکان مبلغ  ۱۰۰ میلیون تومان توسط مالک و اخذ تسهیلات به مبلغ  ۲۵۰ میلیون تومان بابت تجهیزات از طریق اشتغال فراگیر هزینه شده است .
زمین چمن مصنوعی روستای حسین آباد بخش بهمن با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیون ریال با مساحت کل ۱۱۰۰ متر مربع  با مشارکت  اداره کل ورزش و جوانان،خیّری،دهیاری و شورای اسلامی حسین آباد و بنیاد مستضعفان.
احداث ایستگاه اقلیم شناسی خودکار روستای اسفندآباد ابرکوه با تجهیزات سنسورهای اندازه گیری دما و رطوبت و دمای اعماق خاک بارش فشار هوا سمت و سرعت باد و تشعشع و با اهداف کاربردی پایش لحظه‌ای پارامترهای جوی به منظور مدیریت بحران بلایای جوی و استفاده در توسعه پایدار شهرستان با هزینه کرد مبلغ هزار و پانصد میلیون ریال تا اجرای پروژه
اقامتگاه و رستوران سنتی خانه مستوفی سرای نقالی شاخه ابرکوه به نمایندگی استان یزد و بنیاد فردوسی و مجری طرح فرهنگ و هنر دروازه میدان ابرکوه.
پروژه جاده عشایری ده عرب - جلال آباد به طول مسیر ۴ کیلومتر با اعتبار هزینه شده از محل قیر رایگان راههای بین روستایی وزارت راه و شهرسازی و مشارکت مردمی با مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.

احداث بلوار شهدا و ورودی ابرکوه از سمت هرات و مروست به طول ۱/۳ کیلومتر توسط شهرداری ابرکوه و اتمام این پروژه در مدت ۴ ماه
اجرای پروژه سنگ جدول زیر سازی و آسفالت خیابان اصلی روستای صادق آباد با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری روستای صادق آباد شامل ۹۰۰ متر اجرای سنگ جدول بیست هزار متر مربع زیرسازی ۸۱۰۰ متر مربع آسفالت و با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد ریال که در این روز با حضور معاون توسعه و منابع استانداری یزد و مسئولین افتتاح شد .    
معاون استاندار یزد همچنین در سفر به ابرکوه با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه از ایثار و فداکاری شهدا تجلیل کرد.