به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، همزمان با روز ملی روستا و عشایر و با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری ، امام جمعه ابرکوه ، امام جمعه بخش بهمن ، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ، امین الرعایا معاون آموزش و پرورش ، مهندس پوررضایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ، رخسار پور معاون نوسازی مدارس ، عسکریان معاون مدیر کل روستایی ، علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی فرماندار ، محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و دیگر مسئولین بخش و شهرستان ، مدرسه خیّری  روستای هارونی بخش بهمن  افتتاح و به بهره برداری رسید .

این واحد آموزشی با زیر بنای 550 متر مربع و هزینه مبلغ یازده میلیارد ریال با همت خیّر نیکوکار محمدحسین غلامی پور در روستای هارونی بخش بهمن ساخته شده است. با افتتاح این مدرسه دانش آموزان دختر و پسر روستای هارونی در بخش بهمن شهرستان ابرکوه از این پس در فضایی استاندارد مشغول به تحصیل خواهند شد.

دبستان خیّری امام علی این روستا با داشتن 6 کلاس درسی، نمازخانه،کارگاه آموزشی و تجهیزات یکی از نیازهای اساسی حوزه آموزشی این منطقه را مرتفع کرده است.

در این مراسم، دانش اموزان به پاس قدردانی از خیّر و خانواده ایشان،سروده ها و دلنوشته های خود را تقدیم کردند.

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در این افتتاحیه ضمن خیر مقدم و سپاسگزاری به حضور عزیزان و مهمانان آستان مقدس رضوی ، آموزش و پرورش استان و مجمع خیّری و مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری و مردم شریف هارونی و تمام دلسوزان این مجموعه ، از همت والای بزرگمردی به نام محمدحسین غلام پور که در کمتر از 100 روز این مدرسه را به بهره برداری و آماده پذیرایی از دانش اموزان نمود تشکر و قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد که سایر مدارسی که ایشان تعهد کرده اند و قول داده اند نیز به همین سرعت مورد بهره برداری قرار بگیرد انشاءا...

مهندس پوررضایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز هم گفت : امسال اول مهر تعداد 28 پروژه صد در صد خیری با 158 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده و تعداد 3000 کلاس درس غیر استاندارد دیگر هم داریم که امیدواریم بتوانیم ایمن سازی و یا بازسازی نماییم .