به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور محمد علی اکرمی بخشدار بهمن ، خلیل زارع رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ابرکوه ، باقی پور شهردار مهردشت و اعضای شورای شهر مهر دشت جلسه هماهنگی  در خصوص اصلاح و احداث مسیر ها وجاده های مواصلاتی بخش بهمن در محل بخشداری بهمن تشکیل شد.

بخشدار بهمن ضمن تشکر و قدر دانی از تعامل بالای رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ابرکوه  و حمایتهای این مسئول  گفت : با احداث جاده های مواصلاتی ، بخش بهمن ضمن خارج شدن از بن بست از رونق اقتصادی خوبی هم برخوردار خواهد شد که خواسته و آرزوی دیرینه اهالی این بخش نیز می باشد .

 اکرمی افزود : احداث کمر بندی و کنارگذرهای بخش بهمن وشهرمهردشت نیز با توجه به ترافیک موجود و تردد وسایل نقلیه سنگین ، از درخواستهای متعدد و به حق اهالی این بخش بوده و بسیار ضروریست.

وی با توجه به مسیر حادثه خیز مجاور روستاهای حسین آباد واسدآباد سفلی و علیا اظهار داشت : با تشکیل جلسات با شوراهای اسلامی شهر مهردشت و روستاهای مورد نظر رایزنی لازم با مالکان اراضی جهت آزادسازی و عقب نشینی بعمل خواهد آمد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ابرکوه نیز گفت : در صورت آزاد سازی ، بزودی مسیر هفت کیلومتری جاده ابرکوه مهردشت با همکاری شهرداری ابرکوه (3کیلومتر)،شهرداری مهردشت (3کیلومتر)و اداره راهداری (1کیلومتر)،،دو بانده  خواهد شد.

مهندس زارع افزود تعریض جاده مواصلاتی مروست ابرکوه به طول 19کیلومتر و جاده صفاشهر اسفنداباد نیز به طول 20کیلومتر در مناقصه پیمان قرار گرفته است.

وی آمادگی خود را جهت همکاری با شهرداری در اصلاح پیچ های خطرناک خروجی شهر مهردشت اعلام نمود و طرح لازم جهت اصلاح این مسیر تهیه خواهد شد .

شهردار مهردشت طرح دو کیلومتری کنار گذر مهردشت از میدان امام حسین تا میدان آزادی را مطرح نمود و اداره راه نیز قول همکاری جهت انجام زیر سازی و تامین قیر را داد.

مهندس باقی پور پیگیری و مکاتبه لازم را در خصوص حل مشکل حمل شن وماسه از حوضچه بداف با بخشداری به عمل خواهد آورد .

بخش بهمن با 14000 نفر جمعیت و یک نقطه شهری و 13 روستا در جنوب شهرستان ابرکوه واقع شده است .