به گزارش روابط عمومی فرمانداری در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر جلسه ای با حضور روستایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه رسولی سرپرست فرمانداری ابرکوه با بیان اینکه معظل اعتیاد به مواد مخدر از مهترین و خطرناکترین چالش های پیش روی جوانان در جامعه امروز است اظهار داشت همه بخش های فعال در این خصوص باید در راستای اهداف خود که همان مبارزه با گسترش این پدیده ی شوم و خانمان سوز در جامعه است هماهنگ و منسجم عمل کنند و با اطلاع رسانی دقیق و به موقع مضررات و خطرات ناشی از استعمال این مواد افیونی را در جامعه کاهش دهند.

وی با یاداوری اینکه باید حقوق اجتماعی و شهروندی بهبودیافتگان از اعتیاد در جامعه رعایت شود بر نظارت ویژه بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.رسولی همچنین تقویت فرنگ اعتقادی و دینی را یکی دیگر از راهکارهای  مهم پیشگیری از اعتیاد برشمرد و از خانواده بعنوان یک نهاد مهم و تاثیرگذار که می تواند این باور را در جوان تقویت کند یاد کرد.

در پایان مقرر گردید تسهیلات بنگاه های زود بازده به بهبود یافتگان تعلق گیرد و مسابقه ی ورزش همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان برگزار گردد.