به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛عصر ديروز سومين جلسه ی فوق العاده شورای هماهنگی مدیريت بحران به ریاست علي اكبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، غلامرضا حیدری معاون فرماندار ،محمد علی اکرمی بخشدار بهمن ، عباس مهری بخشدار مرکزی و جمعی از مديران و مسئولين عضو شورا در محل فرمانداری تشکیل گردید .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار  ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیريت بحران در سيل و طوفان اخير گفت : پیشگیری و ايجاد آمادگی در برابر بحران بيشترين سهم را در كاهش خسارات ناشي از حوادث دارد كه ميطلبد همه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان برنامه ريزی و آمادگی لازم در اين خصوص را در مجموعه تحت مديريت خود مورد توجه قرار دهند.

اسحاقی با تاكيد بر ضرورت ايجاد و حفظ آمادگي جهت مقابله با بحران های ناشي از حوادث طبيعي در تمام لحظات توسط دستگاه هاي امدادي ، افزود : با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا ، بارش باران و تگرگ و احتمال وقوع سيلاب طی روز های آینده برنامه ريزي و انجام اقدامات پيشگيرانه و آماده باش تمام تجهيزات و نيروها بايد در دستور كار همه دستگاه های ذيربط قرار گيرد.

در اين جلسه ضمن بررسي نقاط پر خطر و آسيب ديده ی ناشي از سيل اخير و تصميم گيری جهت رفع آن ، برنامه ريزی و هماهنگی هاي لازم جهت مقابله با سيل احتمالي صورت گرفت.