به گزارش روابط عمومي فرمانداري ابركوه در اولين روز از ماه مبارك رمضان جلسه ديدار فرماندار با روحانيون و مبلغين ديني در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار گرديد.

در اين جلسه فرماندار ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان، ماه ميهماني خدا به لزوم فعاليت فرهنگي،مذهبي در سطح روستاها و نقش تبليغات اشاره كرد.

سيد نبي رسولي در خصوص وضعيت آب شهرستان و تذكر روحانيون به مردم اظهار داشت: با توجه به خشكسالي شديد در شهرستان ابركوه استفاده بهينه از آب در بخش كشاورزي، استفاده از آبياري مدرن، ساخت استخر ذخيره آب، آبياري قطره اي در سطح مزارع و باغات را متذكر گرديد.

فرماندار خاطرنشان كرد: حفظ منابع طبيعي، محيط زيست و جلوگيري از تغيير كاربري اراضي كشاورزي از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي افزود: شهرستان ابركوه جزء 14 شهر نمونه گردشگري كشور است و در زمينه هاي توريستي و راه اندازي سفره خانه هاي سنتي و بوم گردي رشد قابل توجهي داشته است و آثار تاريخي و گردشگري اين شهرستان بعضا در رده جاني و كشوري منحصر به فرد ميباشد.

رسولي در خصوص صنعت در شهرستان بيان داشت: در سالي كه به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل از سوي مقام معظم رهبري اعلام شده است از هيچ گونه حمايتي در زمينه واحد هاي توليدي و صنعتي شهرستان و توليدات واحدهاي كوچك و صنايع دستي جهت اشتغال جوانان در روستاها دريغ نميكنم.

فرماندار از روحانيون خواست كه با تبليغ و فرهنگ سازي در مساجد و در سطح شهر و روستا از آسيب هاي اجتماعي كه خصوصا جوانان درگير آن هستند جلوگيري كنند.

وي از برگزاري جشن گلريزان در ماه مبارك رمضان در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبي(ع) به منظور آزادسازي زندانيان غير عمد توسط خيرين در محل تالار ارم خبر داد.

در پايان سرپرست شبكه بهداشت و درمان توصيه هاي لازم در خصوص رعايت موارد بهداشتي ويژه ماه مبارك رمضان و روزه داري را يادآوري كرد.