نشست مشترک فرماندار ابرکوه با کمیته ستاد خدمات سفر نوروز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، عصر شنبه جلسه بررسی خدمات سفرهای نوروزی با حضور زارع زاده فرماندار، آخوندی مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.
 
زارع زاده در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: با توجه به اهمیت موضوع خدمات سفر و زمانبندی های پیش بینی شده امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و سال جدید، زودتر میزبان مسافران نوروزی به شهرستان خواهیم بود.  
  
همچنین با بیان اینکه شاخصه های مهم که شامل: استقرار محل استقبال از مسافرین، موقعیت های مکانی و بحث اسکان و مسائل شهری می باشد از سازمان ها و اصناف خواست که کشیک ها و اکیپ های مراقبتی نوروزی به صورت مداوم به ارائه خدمات پرداخته و از هیچ تلاشی در خصوص استقبال از مسافران نوروزی دریغ نکنند. 

همچنین تاکید کرد: با توجه به حوادث اخیر  به منظور کاهش حداکثری تصادفات در محور های حادثه خیز، محل هایی در ورودی و خروجی شهر جهت استقرار ایستگاه امنیت و سلامت در این محورها تعیین و اقدامات لازم صورت گیرد. 

در پایان آخوندی با بیان اینکه شهرستان باید با تمهید امکانات و شرایط لازم آمادگی کامل برای پذیرش مهمان و گردشگران نوروزی داشته باشد؛ گفت: امسال پویشی تحت عنوان پویش نوروز بدون فوتی را اجرا و درصدد انجام تغییرات هنرمندانه در ماه مبارک رمضان هستیم  و از تمامی کمیته های نظارتی و اقامتی خواهشمندیم خدمات رسانی صحیح در غالب های مختلف به مسافرین داشته باشند.