سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه ، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب ، امت اسلامی وخانواده عزیز وداغدارش تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)و رهبر معظم انقلاب که عمر پر برکت خود را در راه مبارزات دوران  انقلاب همراه با بنیانگزار انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بعداز آن همراهی کرد، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق شد.

این شخصیت نامدار، مجاهد ووفادار انقلاب که همیشه در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگیش در مسئولیت های حساس و خطیر در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند از ویژگی های آن شخصیت فقید سعید بود.

توجه به رشد وتوسعه کشور در تمامی عرصه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی کشور نقشی به سزا و موثر برای عبور کشور از بحران در مقاطع خاص داشتند.

تاریخ انقلاب اسلامی که جرقه آن از سال 42  توسط امام خمینی (ره) آغاز شد، مبارزات و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی با توکل به خداوند و پیروی از ولایت به یاد خواهد داشت و بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران نیز قدردان تلاش های صادقانه آن بزرگمرد تاریخ خواهند بود. روحش شاد ویادش گرامی باد .