جلسه هماهنگي دهه فجر درمحل فرمانداري ابركوه تشكيل گرديد

 

روابط عمومي فرمانداري ابركوه گزارش مي دهد

بیش از 400 برنامه دردهه فجر در شهرستان ابرکوه برگزار مي گردد

فخرالديني رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: جشن پیروزی انقلاب و استمرار آن، به علت حضور همیشگی مردم در صحنه و انسجام ملی دولت و مردم با دیگر کشورها متمایز است.

جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

عطرافشانی همزمان 18 هزار گلزار شهدای کشور در دهه فجر

حجت‌الاسلام فخرالدینی در خصوص اهمیت و ضروت گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حقیقتأ تاریخ بشر را تغییر داد و 22 بهمن سرآغاز یک حکومت دینی و مردمی بود، که از ظلمت به روشنی راه یافت.

فخرالدینی ضمن بیان این مطلب که شعار ما دفاع از حق و منافع است، افزود: کمیته دهه فجر از قوی ترین کمیته ها در سطح کشور است و انسجام و وحدت ملی در برگزاری برنامه های آن، با توجه به نزدیک شدن به حماسه انتخابات باید نمایان شود. اگر خللی در وحدت رخ دهد، دشمن شاد می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: جشن پیروزی انقلاب و استمرار آن با دیگر کشورها متمایز است و علت این تفاوت در این است که؛ اولأ مردم با اعتقاد، بصیرت، علم و آگاهی وارد میدان شده و در صحنه ها حاضر می شوند. دوم اینکه مردم و دولت در کنار هم این استقلال را جشن می گیرند.

فخرالدینی با اشاره به برگزار بیش از 4 هزار برنامه دهه فجر در یزد، خاطر نشان کرد: 18000 گلزار شهدا در کشور وجود دارد که 320 مورد آن در استان یزد قرار دارد و در اولین پنج شنبه دهه فجر، عطرافشانی و گلباران خواهد شد. همچنین به اطلاع می رسانم که در 800 نقطه کشور راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود و با این حضور ترفندهای دشمن نقش بر آب می شود.

برگزاری بیش از 400 برنامه در دهه فجر در ابرکوه

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماندگارترین و شیرین ترین واقعه تاریخ ایران است که از جهت معنوی و مادی از چنگال بیگانگان نجات پیدا کرد و به خاطر اقتدار و عظمتش نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای تمام دنیا الگو شد.

رسولی افزود: نگاه های دنیا به حماسه 22 بهمن دوخته شده است و قطعأ مردم با تبعیت از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی، با حضور باشکوه در راهپیمایی، توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از 400 برنامه متنوع، توسط نهادها و دستگاه های مختلف ابرکوه، در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

گفتنی است اعضای ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر ابرکوه، به تفکیک برنامه های خود را با جزئیات زمان و مکان برگزاری اعلام کردند.