برگزاری نشست صمیمانه فرماندار با سازمان های مردم نهاد

زارع‌زاده فرماندار ابرکوه در نشست صمیمانه با سازمان‌های مردم‌نهاد، جوانان روشندل و رئیس اداره ورزش و جوانان که با موضوع حوادث و اتفاقات اخیر کشور، در خانه جوان شهرستان برگزار شد؛ گفت:

جریانات اخیر اگرچه تصادفی نبوده و هزینه‌هایی دارد قطعاً برکاتی نیز خواهد داشت و طبق سخنان بزرگان در دل بحران‌ها فرصت‌هایی هست، که در خود فرصت‌ها نیست.

زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و نحوه تبیین مسائل و رخدادها، در نوع نگرش، تفکرات و ارتباط افراد به‌ویژه جوانان با جامعه تاثیر دارد.

اگر جوانان فکر، استعداد و ذهنیات خود را با شرایط مختلف و ظرفیت‌های موجود تطبیق دهند، می‌توانند از بحران‌ها بهترین فرصت‌ها را برای رشد و پیشرفت خود فراهم سازند.

زارع زاده با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت:

این جریانات طبق تئوری‌ تروریست‌های اسرائیلی مبنی بر «هزار خنجر، هزار زخم» برنامه‌ریزی شده و می‌خواهند با استفاده از این پروژه، ملت ما را از پا درآورد.

طبق بررسی‌ها در طول تاریخ، ایران و (منطقه غرب آسیا) همیشه مورد طمع بیگانگان بوده است.

لذا ما در برابر مسائل کشور و منطقه اطراف که ناشی از زیاده‌خواهی‌های استکبار است، یا باید مقاوم و قوی بایستیم یا اینکه ضعیف باشیم و باج دهیم.

جوانان ما مطمئن و امیدوار باشند که کشور به بن‌بست نرسیده و طمع دشمنان به این دلیل است که هنوز نتوانسته‌اند راه مستقیمی برای تسخیر آن پیدا کنند و فهمیده‌اند نمی‌شود سر به سر ایران گذاشت و او را بازی داد.

ایران با توجه به نقش استراتژیک در منطقه بارها ثابت کرد که قصد جنگ ندارد، ولی چه بخواهیم و چه نخواهیم بعضی ملت‌ها با ما سازگاری نداشته و نمی‌خواهند ما باشیم.

در واقع اتفاقات داخل کشور نیز ناشی از برخی جریانات خارج از کشور است.

در پایان صحبت‌های خود به پتانسیل‌های ناب و خاص ابرکوه اشاره کرد و گفت:

در همین شهرستان ۵۷ هزار نفری، ظرفیت‌ها و موقعیت‌هایی وجود دارد که سال‌ها قبل عاملان ایجاد آن را خائن می‌دانستند، ولی امروز خدمتی بی‌نظیر برای مردم و زمینه پیشرفت‌های دیگر شده است.