برگزاری اولین جلسه هماهنگی کالا برگ الکترونیک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، ظهر امروز جلسه هماهنگی کالابرگ الکترونیک به ریاست فلاح زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برگزار گردید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با بیان اینکه طرح الکترونیکی کالابرگ در استان شروع به کار کرده است؛ اظهار داشت: اداره صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان در خصوص اطلاع رسانی نسبت به ثبت نام فروشگاه ها جهت شرکت در طرح مردمی سازی یارانه ها و کالا برگ و همچنین اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه استفاده از آن دست به کار شوند.

فلاح زاده گفت: در این طرح ۱۰ قلم کالای اساسی ارائه شده که مردم به صورت اختیاری می توانند یارانه را نقدی دریافت کنند و یا از طریق کارت یارانه به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام نمایند. 

وی افزود: مردم ملزم به خرید کالای خاصی نیستند و در صورت افزایش قیمت کالاها در آینده می توانند کالا را به قیمتی که همان زمان در طرح ثبت شده خریداری کنند و اکنون برنامه خاصی جهت حذف یارانه نقدی وجود ندارد. 

در ادامه از تمامی فروشگاه ها خواست تا در این طرح جهت رفاه خرید مردم شرکت کنند و با نصب بنر بر درب فروشگاه خود حضورشان را در این برنامه به اطلاع عموم برسانند.