فرماندار ابرکوه:

۴۷ شعبه اخذ رای در شهرستان پیش‌بینی شده است

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه یازدهم اسفند ماه 1402 برگزار می‌شود؛ گفت:‌  آرای مردم این شهرستان  توسط ۴۷ شعبه اخذ رای مشتمل بر ۲۶ شعبه شهری و  ۲۱ شعبه روستایی که ۳۰  شعبه در بخش مرکزی و ۱۷ شعبه در بخش بهمن است جمع‌آوری می‌شود.

محمدهادی زارع زاده در گفت وگو با خبرنگار 15 دی با توجه به نشست های مختلف برای برگزاری انتخابات پیش رو، افزود: شعب  اخذ رای تدوین شده و بر اساس برنامه زمان‌ بندی محل و تعداد آن در حوزه‌های اصلی و فرعی در جلسه هیات اجرایی مشخص شده است.

وی اظهار داشت: ٣٠ شعبه (۱۰ شعبه سیار و ۲۰ شعبه ثابت ) برای شهر ابرکوه و بخش مرکزی منظور، که از این تعداد 18 شعبه در شهر ابرکوه و ۱۲ شعبه در سطح روستاهای بخش مرکزی ابرکوه پیش بینی شده است.

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات ابرکوه همچنین خاطرنشان کرد: ۱۷ شعبه (3 شعبه سیار ۱۴ شعبه ثابت) هم برای بخش بهمن در نظر گرفته شده که از این تعداد، هشت شعبه در شهر مهردشت و ۹ شعبه در روستاهای بخش بهمن است.

زارع زاده ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات تمامی تلاش و فعالیت خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت حداکثری مردم متمرکز خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه بدون هیچ مماشات و مسامحه ای رعایت قانون انتخابات در دستور کار است خاطر نشان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات بر اساس مر قانون است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که انتخابات در ایران یکی از سالم ترین نوع آن در عرصه جهانی است.

فرماندار ابرکوه یادآور شد: دشمن به دنبال آن است که نظام را از پا درآورد و این شور انقلابی مردم است که با مشارکت حداکثری ثابت می کند ولی نعمتان انقلاب همچنان پای همه آرمان ها وارزش های انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: آن چه که برای نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ حضور حداکثری مردم است و در انتخابات امسال بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات سرلوحه اقدامات مجریان، ناظران، نامزدها و مردم خواهد بود.

حوزه انتخابیه مهریز شامل 6 شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و مهریز است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.