به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان ابرکوه به ریاست محمد حسین امامی سرپرست فرمانداری ابرکوه، علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، محمد علی اکرمی بخشدار بهمن و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ابرکوه در راستای کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب گفت: شایسته است در زمینه زنده گیری، عقیم سازی و رها سازی حیوانات بلاصاحب با مشارکت انجمن ها و تشکل های مردمی هرگونه اقدام اجرایی برابر قوانین جاری در جهت امنیت و آرامش مردم صورت گیرد.

امامی بیان کرد: با توجه به ضرورت مقابله با بیماری تب مالت، اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: بدلیل عدم رعایت برخی از ضوابط و رها سازی زباله ها در نقاط مختلف شهرستان، پیگیری لازم صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری ابرکوه به رعایت ضوابط بهداشتی و دستور العمل های ابلاغی برای مقابله با وضعیت کرونا در شهرستان تاکید نمود و افزود: سلامت مردم در اولويت اول امور قرار دارد و همه ما باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی شهروندان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی در زمینه مقابله با بیماری ها همکاری لازم را در تامین سم، جونده کشی و آموزش های مرتبط با شبکه بهداشت معمول نماید.