انتقاد شدید امام جمعه ابرکوه از مسئولین استان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه در جلسه شورای اسلامی شهر ابرکوه به شدت از برخی تنگ نظری ها در بین مسئولان استان و برخی از نمایندگان مجلس در خصوص رفع محرومیت از شهرستان ابرکوه انتقاد نمود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ،از برخی از کسانی که با غوغا سازی، شانتاژ بازی و جو سازی ، سعی در پایمال کردن حقوق مردم ابرکوه دارند دست از سر مردم بردارند.

وی خاطر نشان ساخت : می دانیم که این برنامه ها از طرف چه کسانی و با چه اهدافی پیگیری می شود.

حسینی با بیان این مطلب که بواسطه اینکه استاندار از فرزندان ابرکوه است جرأت مطالبه مردم محروم ابرکوه را نداریم، ابراز مشکلات و مطالبات مردمی این شهرستان را باعث خورده شدن بر چسب های مختلف به استاندار سختکوش استان ذکر نمود.

حسینی افزود: آیا انصاف است که شهرستان هائی که بیشترین در آمد را دارند بیشترین بهره ها را نیز از منابع دولتی به خود اختصاص دهند و شهرستان محرومی چون ابرکوه، از داشتن کمترین امکانات بی بهره باشد؟

وی خاطر نشان ساخت : کار به جائی رسیده است که چنانچه مسئولین استانی بخواهند پیگیر مصوبات سفرهای استانی دولت، که عمدتأ به بخش خصوصی بر می گردد باشند، با شدیدترین تهاجم افرادی که در زمان تصدی مدیریت ها در استان یزد، این محرومیت ها را برای شهرستان هائی چون ابرکوه به بار آورده اند مواجه می شوند .

وی افزود: ابرکوه محروم است یا خیر و اگر محروم است چرا در رفع محرومیت از این شهرستان محروم، تنگ نظری به خرج می دهید؟

وی به عنوان مثال از بخش بهمن ابرکوه نام برد که با گذشت 17 سال از تبدیل شدن به بخش، به جز بخشداری و شهرداری، هیچ اداره مستقلی ندارد و بسیاری از ادارات نیز در این بخش فاقد نمایندگی هستند.

حسینی افزود: آیا اگر در مورد حل مشکل این مردم، تقاضای رسیدگی داریم رسیدگی فوق العاده و پارتی بازی است؟

وی با بیان این مطلب که تعداد مسئولان ابرکوهی در استان، نسبت به برخی از شهرستان های حامی این آقایان به ثلث هم نمی رسد، از آنان خواست که از روال ناپسند اخلاقی خود در محکوم کردن خادمان ملت دست برداشته و با کار برای خدا و احقاق حقوق تمامی شهرستان ها، عاقبت خود را ختم به خیر نمایند.

حسینی با بیان این مطلب که در برخی از بخش ها، از جمله خشکسالی، بیابان زدائی، کشاورزی و آبخیزداری در شهرستان، با فاجعه مواجه هستیم و جرات مطالبه آن ها را بواسطه جو سازی ها نداریم، از این بی عدالتی ها و سکوت برخی از آقایان انتقاد نمود.