به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، چهارمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با حضورمحمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ، علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ،محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، تشکل ها ، موسسات ، دانشجویان و برخی دستگاههای مرتبط با حوزه جوان در فرمانداری تشکیل شد .

فرماندار ابرکوه با توجه به مسائل و مشکلات جوانان گفت : باید زمینه را برای هویت شناسی و خودشناسی جوانان و دانشجویان فراهم کرد و سپس دانشجو و جوانان با شناخت در حوزه های مختلف در اصلاح الگو مشارکت نماید .

محمد کاظمی نسب افزود : تشکل های مردم نهاد و سمن ها را خیلی بیشتر از آن که هست باید جدی بگیریم و دانشجویان و جوانان باید مسائل مختلف اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و ... را به چالش بکشند .

وی با بیان اینکه سازمان بوروکراسی اداری نمی تواند جوابگوی مسائل جوانان باشد ادامه داد:  برنامه ریزی لازم جهت رونق کرسی های آزاد اندیشی در خانه های جوان و دانشگاهها ، به عمل آید و دانشجویان فعالیت خود را در عرصه های مختلف در قالب تشکل های دانشجویی غیر دولتی افزایش داده و به دولت کمک کنند .

کاظمی نسب اظهار داشت : شهرستان ابرکوه سومین شهرستان در استان در زمینه تشکل های مردم نهاد و سمن ها در بین شهرستانهای استان می باشد و لازم است دستاوردهای حوزه جوان به مناسبتهای مختلف به نمایش گذاشته شود تا به قابلیتهای آنان ارج نهاده شود.

 

وی در پایان تصریح کرد  :فضای سیاسی باید باز باشد و از فرماندار و سایر مسئولین و کارشناسان در خانه های جوان و دانشگاهها دعوت شود تا مسائل مختلف به چالش کشیده شود .