فرماندار شهرستان ابركوه با حضور در كارخانه كاشي و سراميك آبنوس ابركوه ضمن کاشت یک اصله نهال در ورودی کارخانه از نزدیک در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دراين بازديد كه به مناسبت روز درختكاري انجام شد، فرماندار ضمن كاشت يك اصله نهال در ورودي كارخانه، از بخش هاي مختلف بازديد و در خصوص همكاري و رفع مشکلات پیش روی شرکت کاشی و سرامیک آبنوس قول مساعد داد.

در جریان دیدار فرماندار با سرمايه گذاران شركت كاشي آبنوس رسولی اظهار داشت: دغدغه همه مسئولين شهرستان سر انجام خوش راه اندازي مراكز توليدي،صنعتی و موفقيت روز افزون سرمايه گذارانی است که در این شهرستان در بخشهای مختلف سرمایه گذاری کرده اند.

فرماندار افزود: بنده و همکارانم تمام تلاش خود را در جهت به ثمر نشستن هر چه سریعتر واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان و حمایت از توليد كنندگان و سرمايه گذاران خواهیم کرد و در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان و رفع بیکاری جوانان از هيچ كمك و همكاري دريغ نخواهيم كرد.

قابل ذكر است كه اين كارخانه با 80 درصد پيشرفت كار، آماده نصب تجهيزات خريداري شده و موجود با آخرين فن آوري روز دنيا ميباشد كه با بيش از 300 نفر نيرو در نيمه دوم سال 94 كار خود را آغاز خواهد نمود.