به گزارش روابط عمومي فرمانداري ابركوه؛ همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا وسالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره)  مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ،محمد کاظمی نسب  در پیامی این روز مبارک را  گرامی داشت.

متن پيام فرماندار به شرح ذيل مي باشد:.

بسم الله الرحمن الرحيم

نام‌گذاری ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیان‌گر مقام والا و با عظمت شهدا و نمایان‌گر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.ملت قدر شناس ایران اسلامی و حتی دنیا هیچ وقت فراموش نخواهند کرد که اقتدار و صلابت امروز این کشور ریشه در از خودگذشتگی و جانفشانی نسلی دارد که دست از این دنیا شست و در برابر دشمن قد علم کرد تا دنیا برای همیشه این درس را بگیرد که نمی توان به یک وجب از خاک این مملکت چشم طمع داشت. اين فرهنگ شهادت و ایثار برگرفته از نهضت عاشورایی است که می تواند امنیت و استقلال این کشور را برای همیشه تضمین کند بر ماست که با تلاش و کوشش خود ، فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را به همراه زیباییهای وصف ناپذیرش به نسل های دیگر منتقل نموده و از پیروان راستین و صادق راه و منش آنان باشيم.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ويژه شهداي همیشه سرافراز این شهرستان و خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان، از درگاه خداوند متعال توفیق پاسداری و صیانت از خون شهیدان و خدمت‌گزاری به خانواده های معظم ایشان را آرزومندم .

لازم به ذکر است یادواره شهدای فصل زمستان جمعه 24اسفند  بعد از نماز مغرب و عشاء در تکیه محله گلکاران شهر ابرکوه با سخنرانی آیت ا... ناصری  برگزار خواهد شد.