به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان ماه در پیامی این روز را به دانش آموزان و دانشجویان شهرستان ابرکوه تبریک گفت و از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان برای حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه دعوت بعمل آورد.

 

متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

یوم الله ۱۳ آبان، محل تلاقی سه رخداد مهم تاریخ ساز در تقویم سراسر افتخار نظام جمهوری اسلامی است. وقایعی که هر کدام به تنهایی نقشی اساسی در شکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته اند. دستگیری و تبعید امام خمینی (ره) در سال۴۳، کشتار وحشیانه دانش اموزان و دانشجویان مبارز در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال ۵۸ همه یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار به رهبری آن بزرگ مرد نستوه در شکستن ابهت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است که فریاد ستم ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان شهرستان ابرکوه  تبریک عرض می نمایم.

بدینوسیله از آحاد ملت شریف شهرستان ابرکوه جهت حضور یکپارچه و دشمن شکن در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت بعمل می اید. امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد تحقق وعده الهی أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ باشیم.

 

 محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه