به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه طی پیامی با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، از حضور پر شور و گسترده مردم شهرستان ابرکوه در مراسم زنجیر زنی هشتم محرم قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم تعالی

حب الحسین(ع) یجمعنا

با عرض سلام و ادای احترام به محضر شریف مردم فهیم و متدین و قدرشناس شهرستان ابرکوه که با حضور بی نظیر خود در مراسم زنجیر زنی هشتم محرم،  حماسه‌ای ماندگار در این مرز و بوم ثبت کردند.

واقعه دردناک و غم انگيز تاسوعا و عاشورای حسينی حقيقتی است که هميشه در تاريخ زنده خواهد ماند و شيعيان و عاشقان سالار شهيدان با عزاداری و ارادت خود به امام خويش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانيان نشان می دهند.

حادثه عاشورا هرچند در زمانی بسیار کوتاه تحقق یافت اما قرنهاست عمق این حادثه توجه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که تمام قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه جهان از آن نشأت می گیرد.

آنچه از این همایش معنوی در خاطره ها تداعی می شود نظم، آرامش، ایثار، اخلاق مداری، مسئولیت پذیری و رعایت حقوق  شهروندی است.

اینجانب ، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت جانگداز حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفای آن حضرت به حضور شما ملت شریف و ولایت‌مدار شهرستان، برای حضور گسترده در مراسم سوگواری ماه محرم به ویژه روز هشتم محرم قدردانی نموده و از تمامی مساعی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از خداوند بزرگ مرتبه توفیق روزافزون شما در انجام وظیفه و خدمت برای گسترش آرمان‌های والای ملت شریف و میهن عزیزمان را مسألت می‌نمایم.

 

محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه