به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه طی پیامی بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسم تعالی

 

اول مهر سرآغاز فصل تعلیم و تربیت و تقارن آن با ایام سوگواری سید وسالار شهیدان، تداعی گر این اصل مهم است که از کلاسی که درس آن آموزه های عاشورا ومعلم آن شاگردان مکتب حسینی باشند، انتظار حماسه ای همچون هشت سال دفاع مقدس ازفرزندان این مرز و بوم دور از ذهن نمی تواند باشد.

اکنون‌ که در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، هدایت‌ ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر و امید، عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، راه رشد، تعالی و کمال را می‌پیماید، مجموعه آموزش ‌و پرورش به‌ عنوان بسترساز این امر خطیر، با خدمت شبانه‌روزی و استفاده از همه مزیت‌ها و با همکاری سایر بخش‌ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت می‌کند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و رزمندگان دلیر ایران اسلامی و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین با عرض تبریک  فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلّی زیبای مهر و ایثار معلّمان و مهر افروزان سال تحصیلی جدید به همه مردم شهرستان ابرکوه به ویژه دانش آموزان ، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش و نیز دانشگاهیان گرامی ، از خدای بزرگ سالی توام با پیشرفت چشمگیر در عرصه تولید علم را مسئلت می نمایم .

 

محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه