به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب به مناسبت عید سعید فطر طی پیامی این عید بزرگ را به تمامی هموطنان عزیز به خصوص مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ابرکوه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار متعال، عید توفیق در طاعت و عبادت، عید توبه و تهذیب نفس و عید زیبایی های معنوی و خداجویی و خداپرستی است. عید فطر زمان شکفتن گلهای ایمان در دل و جان انسان است.

فطر ، جشن فطرت‌های پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نائل شده‌اند و در چشمه فیاض الهی رمضان وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده‌اند و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده‌اند تا در طلیعه ماه شوال این بزم عظیم، خداوند را شاکر باشند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید بزرگ سعید فطر را به پیشگاه امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمانان جهان بویژه مردم عزیز و شریف شهرستان ابرکوه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و رستگاری، عزت و کرامت ملت ایران را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه