به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ٬ محمد کاظمی نسب، به مناسبت حلول سال نو، فرارسیدن عید نوروز را به مردم فهیم شهرستان ابرکوه در پیامی بشرح ذیل تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی برای نو شدن و تبیین کننده طراوت و زیباییها میباشد. بدینوسیله فرا رسیدن سال نو و طلیعه بهار و همزمانی آن با اعیاد مبارک رجب المرجب را به مردم شریف و بزرگوار شهرستان ابرکوه تبریک عرض می نمایم و بر خود لازم می دانم از مشارکت و همکاری صمیمانه مردم عزیز شهرستان در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی و عمرانی نهایت تشکر را بنمایم.

اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرمان های امام راحل ،مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید میباشیم، با یکدیگر عهد وپیمان ببندیم تا رسیدن به زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش در راستای « رونق تولید» دست برنداریم.

خداوند توفیق عنایت فرماید سالی توأم با موفقیت و کامیابی و تندرستی در پیش رو داشته باشیم و سال جدید سال نابودی کفر،جهل،ستم و بی عدالتی و سال قدرت،عزت،اقتدار مسلمان و مستضعفان عالم باشد.

سرزمین دلهایتان معطر از نور الهی باشد.

محمد کاظمی نسب - فرماندار ابرکوه