به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب طی پیامی ضمن تسلیت سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

نوروز از با ارزش ترین میراث معنوی ایرانیان،پیام آور مهر،صفا،صلح ، دوستی و هدیه تمدن و فرهنگ باستانی ایران اسلامی به جهانیان است.نوروز سرآغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت ها و فصلی نو برای نو شدن همراه با طبیعت و صفات الهی است.

خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، در مسیر صحیح زندگی وخدمت گام بگذاریم.

سال جدید در حالی  آغاز می شود که تعداد زیادی از هموطنانمان و سایر مردم دنیا به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و عده ای هم متاسفانه جان خود را از دست  داده اند. اینجانب ضمن قدردانی از مجاهدتهای مخلصانه مدافعان عرصه نبرد نفس گیر با این بیماری و تقدیر از همراهی مردم شریف و فرهیخته ابرکوه با برنامه های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در سطوح ملی، استانی و شهرستانی ، از همه همشهریان بزرگواراستدعا دارم با عمل به توصیه های متخصصین امر مبنی بر رعایت اصول بهداشتی، ماندن در خانه و پرهیز از دید و بازدید و برگزاری هرگونه  تجمع خانوادگی و غیره، متضمن سلامتی خود و سایر اعضای خانواده و جامعه باشند.

بر خود لازم دانسته آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز  و اعیاد رجبیه و شعبانیه را به مردم فهیم شهرستان تبریک و سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) را تسلیت عرض نموده و با توسل با مقام والای حضرتش برای همه مردم دنیا طلب شفاعت و سلامتی نمایم.

  محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه