به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ضمن پیامی روز معلم را تبرک گفت و اظهار داشت: بی شک، جامعه ای که همواره حرمت معلم را پاس می دارد، آهنگ رشد و تعالی آن شتاب بیشتر می یابد و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می شود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانتدار انسان‌اند.

اینجانب روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان که با پرورش فرزندان ما پایه های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می نهند تبریک گفته، توفیق روزافزون آنان را از درگاه خداوندعلیم مسئلت می نمایم.

                                 

محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه