به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه با تقدیر از خدمات خالصانه و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران عرصه مدیریت شهری و کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری ، طی پیامی چهاردهم تیر ماه "روز شهرداری ها و دهیاریها" را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

بی شک نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌کنند.

اقدامات شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ابرکوه جهت مقابله با شیوع کرونا جای تقدیر و تشکر دارد، چراکه به واسطه اجرای دستورالعمل های مربوطه به شرایط خاص شهرستان، عملکرد قابل قبولی را شاهد بودیم و امید است با تداوم این اقدامات مشارکت و همراهی مردم از این شرایط دشوار عبور کنیم.

اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات بی شائبه کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداریها و دهیاریهای شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر نموده، از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه