به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب با صدور پیامی ولادت با سعادت حضرت امام حسین( ع ) و حضرت ابوالفضل (ع)، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده، یادآور دلاور مردی های زرمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که برای دفاع از میهن سربلند اسلامی، جان عزیز خویش را نثار کردند تا مبادا دشمنان این آب و خاک، کوچک ترین تسلطی بر آن یابند.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پاسداران که اقتدار و عزت امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شبانه روزی آنان است، این روز بزرگ و باشکوه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و سعادت و عزت روزافزون ایشان و همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

محمد کاظمی نسب

فرماندار ابرکوه