به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی اکبر اسحاقی بخشدار بهمن بمناسبت آغاز دهه فجر پیامی به این شرح صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

12بهمن سال 1357 امام خمینی ( ره ) با ورود به خاک پاک میهن ، پرده از ظلمانی ترین شب تاریخ ایران برگرفت تا سپیده فجر ، روشن ترین افق آزادی را نوید دهد و با دم مسیحایی اش ، جان بخش جان های حقیقت جو شود ، لذا پس از گذشت سالها از رحلت ملکوتی او ، نام بزرگش ، لرزه براندام ستمگران می افکند و یادش ، در دلهای آزادگان ، امید می آفریند . انقلاب اسلامی ، ارمغانی الهی و مائده ای آسمانی است که  در تاریک ترین لحظات تاریخ به  ملت ایران ارزانی شد.

دهه فجر ، یادآور خروش توفنده ملت ایثارگر و از جان گذشته ای است که با ایستادگی و نثار خون خود ، حکومت دست نشانده طاغوتی را به زیر کشانده و نهال انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

اينك در دهه چهارم انقلاب، ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند متعال در عرصه‌های مختلف علم و دانش رو به سوی آینده‌ای روشن دارند و با وجود دسیسه‌های مختلف سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی از سوی بدخواهان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بیشتر و با همان روحیه استکبارستیزی خود ، مقابل تمامی قدرت‌های استعمارگر ایستاده و  اهداف انقلابی خود را عملی می نماید و با امیدواری به لطف الهی بارقه ای از امید در دل مسلمانان و مستضعفان جهان ایجاد نموده  که آثار ش در نقاط مختلف جهان متجلی شده است.

اینجانب علي اكبر اسحاقي و همكاران پرتلاشم در بخشداري بهمن ،  سالروز پرشکوه ورود تاریخی حضرت امام (ره) و دهه مبارک فجر را به مردم شهيدپرور ابركوه و بخش بهمن ، تبریک عرض نموده و سربلندی و عزت روزافزون این ملت غرورآفرین را تحت توجهات خاصّه ولی‌الله اعظم امام زمان(عج) ، از پیشگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.