به گزارش روابط عمومي فرمانداري در جلسه مشترك  مدير بودجه شركت آب و فاضلاب شهري استان و مدير سايت فولاد سرمد و كه صبح امروز با حضور فرماندار و مديران ذيربط در محل فرمانداري تشكيل شد نسبت به مشاركت و تعامل بخش خصوصي در اجراي پروژه فاضلاب شهر ابركوه بحث و تبادل نظر شد.

در اين جلسه فرماندار اظهار داشت: در روزگاري كه بحران خشكسالي و كم آبي گريبانگير اكثريت مناطق جغرافيايي جهان شده اهميت آبهاي زير زميني و استفاده بهينه از اين نعمت گرانقدر بيش از بيش احساس مي شود و استفاده بهينه از آب موجود بخصوص در مناطق كويري و كم آب مانند ابركوه بايد در اولويت اصلي برنامه ها و پروژه هاي تعريف شده مديران حوزه تامين و انتقال آب باشد.

وي تعامل و همكاري بخش خصوصي با شركت آب و فاضلاب را در اجراي پروژه فاضلاب شهر ابركوه مهم و موثر ارزيابي كرد و اظهار داشت:ورود بخش خصوصي به اين پروژه مي تواند ضمن افزايش بهره وري ، سرعت اجرا و كيفيت كار را نيز افزايش دهد.

لازم بذكر است مقدمات واگذاري اجراي تصفيه خانه فضلاب شهر ابركوه به بخش خصوصي در حال پيگيري است و در اين جلسه مقرر گرديد دو طرف شرايط خود را جهت اين تعامل و همكاري  پس از كارشناسي و حصول نتايج ارائه دهند.