به گزارش روابط عمومی فرمانداری پیام سید نبی رسولی به شرح زیر است:

حضرت امام خميني (ره) به عنوان بزرگترين افتخار عصر حاضر، با رهبري خردمندانه خود ضمن به پيروزي رساندن انقلاب اسلامي ايران ، تأثيرات شگرفي را بر تفكرات آزادي خواهانه و استقلال طلبانه ملت هاي مستضعف جهان بر جاي گذاشت كه در طول تاريخ معاصر، بي نظير و بي سابقه بود. در حقيقت پيروزي انقلاب اسلامي ايران مرهون مجاهدت هاي معمار كبير انقلاب و همراهي و همدلي مردم غيور و مسلمان ايران با آرمان هاي آن رهبر فرزانه بود تا به جهانيان نشان دهند كه عليرغم استحكام ظاهري و نفوذ ناپذيري ديوارهاي بلند نظام سلطه  ، چگونه مي توان با اتكاء بر ايمان و اراده مردمي بر مستكبران عالم چيره شد و آزادي و استقلال خود را بدست آورد .

15 خرداد نيز از جنس همان حماسه هايي است كه نقطه آغازي براي به بار نشستن خواست و اراده مردم ايران شد و از سوي معمار كبير انقلاب اسلامي ايران كليد خورد. خون فرزندان ايران در 15 خرداد سرآغازي براي سرودن شعر استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي و به ثمر نشستن انقلاب اسلامي ايران شد .

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ايشان و شهداي والامقام 15 خرداد را محضر مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مدظله العالي) و مردم هميشه در صحنه ايران به ويژه مردم شهيد پرور شهرستان ابرکوه تسليت عرض مي نمايم.

 

سیدنبی رسولی-فرماندار ابرکوه

94/3/13