به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: تعداد ۵هزار و ۵۰۰ خودرو توسط نیروهای پلیس پایش و راننده و سرنشینان آنها، جهت انجام علائم اولیه کرونا غربالگری شدند.

زینلی افزود: همچنین جهت جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان درحال‌اجرا است.

وی تصریح کرد: در همین راستا عوامل پلیس ابرکوه از ۸ فروردین زمان آغاز این طرح از بین خودروهای پایش شده، از ورود ۱۸۰ مورد غیربومی به شهرستان جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه، عنوان کرد: طرح فاصله‌گذاری و ممنوعیت ورود خودروها، از سمت فراغه ورودی استان فارس، مجتمع پرهام ورودی استان یزد، سه راهی نصرت‌آباد و ایستگاه هارونی بخش بهمن از سمت هرات و مروست، کنترل و نظارت می‌شود.

وی تاکید کرد: شهروندان عزیز ضمن رعایت اصول بهداشت فردی، تذکرات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا را جدی گرفته و هموطنان نیز تا پایان کرونا و بازگشت به شرایط عادی از سفر به این شهرستان خودداری و با پویش‌های مردمی و پلیس همکاری کنند.

زینلی خاطرنشان کرد: خودروهایی که بدون هدف در شهر دور_دور می‌کنند؛ ضمن اعمال قانون، خودرو آنها توقیف و به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.