به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ،   جلسه ای پیرامون ورزش تکواندو بخش بهمن در  محل بخشداری با حضور بخشدار بهمن ، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بهمن و رئیس هیئت تکواندو بخش بهمن  برگزار شد و در این جلسه پیرامون تهیه و تدارک مکانی مناسب جهت ادامه کار تکواندو کاران بخش بهمن بحث و تبادل نظر شد.

بخشدار بهمن گفت: ورزش بخش بهمن از پتانسیل ها و ظرفیتهای بسیار خوبی برخوردار است خصوصا رشته تکواندو که باید در جهت رشد و تعالی آن تلاش های فراوانی صورت پذیرد .

اکرمی افزود : با توجه به موفقیت تکواندو بخش بهمن و کسب قهرمانی ها و افتخارات متعدد این رشته ، لذا مسئولین باید به این رشته توجه بیشتری داشته باشند .

وی اظهار داشت : در نظر گرفتن مکان مناسبی جهت ادامه کار این رشته لازم و ضروری است و بزودی این مکان تهیه و در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار خواهد گرفت .

بخشدار بهمن در ادامه از مسئول ورزش و جوانان بخش بهمن در خصوص پیگیری و تلاشهای ارزنده وی در زمینه ورزش بخش بهمن تشکر و قدردانی کرد .

حسن پور مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بهمن گزارشی از فعالیتهای ورزش و تکواندو این بخش ارائه نمود و خواستار برطرف نمودن نیازهای این رشته شد .