مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور

 

به  گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از پایگاه اینترنتی تربیت بدنی ابرکوه، ورزشکاران تیم فول کونگ فو مرد و زن ابرکوهی که به نمایندگی استان یزد به مسابقات  قهرمانی کشور ،به استان تهران اعزام شده بودند صاحب مدال شدند.

تیم فول کونگ فو آقایان ابرکوه نماینده استان یزد در سبک آرتا کابر در تاریخ هفتم مهرماه در مسابقات قهرمانی کشور  به استان تهران اعزام شد.

آقایان سید یحیی موسویان ، محمد رضا افضلی ، محمد رضا جهانی پور ، علی سلمانی زاده ، رضا اسفندیاری و ابوالفضل مقیمی تیم شش نفره فول کونگ فو شهرستان ابرکوه نماینده استان یزد را در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیل دادند،که در پایان این مسابقات اقایان علی سلمانی زاده در رده نوجوانان مقام دوم و مدال نقره را از آن خود نمود و در رده سنی جوانان آقای محمدرضا جهانی پور مقام سوم ومدال برنز را از آن خود نمود آقای محمد علی کارگر مربی و سید یحیی موسویان سرپرست تیم فول کونگ فو را در این مسابقات برعهده داشتند.

در تیم بانوان نیز یک مدال نقره و دو مدال برنز حاصل کار بانوان کونگ فو کار ابرکوه نماینده استان در مسابقات فول کونگ فو قهرمانی کشور بود.در  مسابقات فول کونگ فو بانوان قهرمانی هم که از سوم مهرماه به مدت سه روز در تهران برگزار شد فاطمه برزگر موفق شد با غلبه بر حریفان خود بر سکوی نایب قهرمانی بایستد و گردن آویز نقره را از آن خود کند . زهرا آتشی و مژگان اکرمی زاده دیگر کونگ کاران ابرکوه در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شدند . جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم استان یزد رسید . مسابقات فول کونگ فو بانوان قهرمانی کشور با حضور 42 تیم از 28 استان کشور برگزار شد .