به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، صبح امروز جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان با حضور علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، غلامرضا حیدری معاون فرماندار و دیگر اعضاء کارگروه در فرمانداری تشکیل شد .

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گفت : با همکاری و تعامل و نظارت کارگروه و دستگاه‌های مسوول برای تنظیم بازار و عرضه و قیمت کالاهای اساسی ، اقلام مصرفی ومایحتاج ضروری شهروندان با تلاش مضاعف در دسترس مردم شهرستان  قرار داده شود  تا شهروندان برای تامین اقلام  مورد نیاز نگرانی نداشته باشند .

اسحاقی افزود : به منظور تامین تقاضای کالای اساسی مردم شهرستان ابرکوه و جلوگیری از رسانه ای شدن ، باید با استان جهت افزایش حق العمل توزیع کنندگان گوشت تنظیم بازار مکاتبه و پیگیری شود .

وی با بیان اینکه بعضی از مغازه ها از نصب برچسب قیمت امتناع کرده اند اظهار داشت : مغازه ها و تمامی عرضه کنندگان کالا و خدمات بر اساس قانون و در راستای بهبود وضعیت ، مکلف به نصب برچسب قیمت بر روی کالا و تابلو نرخ دستمزد خدمات در محل کسب خود هستند.

علی اکبر اسحاقی افزود : جهت بازرسی از واحدهای صنفی با خبرنگار جهت پوشش خبری از تخلف کنندگان و فروشندگان سطح شهر هماهنگی شود .

مسئول اداره صنعت و معدن ابرکوه نیز گزارشی از عملکرد اداره صنعت معدن وتجارت به جمع حاضر در نحوه توزیع گوشت تنظیم بازار ارائه داد و گفت : تاکنون 1670 کیلوگرم گوشت گرم گوسفند ، 9100 کیلوگرم گوشت منجمد گوساله ، 3150 کیلوگرم شکر و 1500 کیلوگرم برنج هندی و تایلندی به توزیع کنندگان تحویل شده و در سطح شهر ابرکوه و بخش بهمن پخش شده است .