به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ صبح امروز همزمان با آغاز دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و جمعی از مسئولین  در آموزشگاه پسرانه ابوذر نواخته شد.

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام  مبتکرانه و خلاقانه نسبت به سایر نظام های مدعی دنیا است، گفت: تمامی نظام های دنیا مبنای تشکیل و تفکراتشان این است که تنها برای حیات انسان ها برنامه دارند، اما نظام اسلامی برگرفته از قرآن و دین است که در پی سعادت دنیوی و اخروی انسان ها است.

کاظمی نسب با اشاره به فراز و نشیب های 40 ساله گذشته انقلاب، ادامه داد: با وجود همه مشکلات در همه شاخص های سیاسی، اجتماعی، نظامی، اقتصادی و  اجتماعی  این نظام توانسته بر مبنای آرمان های امام و انقلاب و رهبری و آنچه در قانون اساسی ترسیم شده، پیش رود.

وی با اشاره به سپری شدن اولین سال از گام دوم انقلاب، اذعان کرد: محوریت گام دوم که در بیانیه آن توسط مقام معظم رهبری نیز مطرح شده است، تلاش و کوشش جوانان و نوجوانان است که تضمین کننده سعادت آینده این نظام، امت و انقلاب است.

فرماندار اظهار کرد: قطعا شما دانش آموزان با مجاهدت در سنگر مبارزه با جهل و نادانی در مقاطع مختلف می توانید تمام نواقصی که در 40 ساله اخیر با آن مواجه بودیم، جبران کنید و نظام را به عنوان یک الگوی کامل برای اداره مسائل مربوط به سعادت دنیا و آخرت بشیریت معرفی کنید.

امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: شما دانش آموزان سرمایه های فعلی و آینده این مملکت هستید که دشمن تلاش دارد، فکر، عقیده، اعتقاد و ایمان شما را برباید.

حجت الاسلام حسینی ضمن بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دنیای مردم را آباد و دین از دست رفته آنان را بازگرداند و در حقیقت زمینه اعتلای کشور و نظام را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه روزی کشور ما در دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود، افزود: امروز کشور ایران به دست مردم اداره می شود و ما باید قدر این استقلال و دستاورهای بسیار در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بدانیم.

حسینی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید از گذشته کشور خود با خبر باشید تا بدانید امروز کشور در چه جایگاه رفیعی قرار دارد . ضمن اینکه تا گذشته خود را ندانیم نمی توانیم نسبت به حال قدردان و نسبت به آینده درست تصمیم گیری کنیم.