به گزارش روابط عمومی بخشداری بهمن؛ عصرامروز با حضور حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن٬  محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و تعدادی ادارات شهرستان و بخش٬ جلسه‌ای در خصوص هماهنگی برپایی نماز عید فطر در محل بخشداری تشکیل شد.

بخشدار بهمن ضمن گرامیداشت حماسه عظیم سوم خرداد و فتح خرمشهر٬ فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم شهید پرور بخش بهمن تبریک عرض نمود و همگان را به رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد کرونا دعوت کرد.

محمد علی اکرمی افزود همانند تمام نقاط کشور نماز عید فطر در فضای باز و غیر مسقف مساجد محلی و فضای اطراف آن برگزار می شود و برگزاری نماز با جمعیت زیاد در نقاط کانونی مانند مصلاهای بزرگ انجام نخواهد شد.

وی اضافه کرد:تبلیغات اسلامی با روحانیت محترم مساجد جهت برگزاری نماز در فضای باز مساجد و تکایا هماهنگی نماید و همچنین هیئت امنای مساجد با اطلاع رسانی ٬ نمازگزاران محترم را به رعایت بهداشت فردی تشویق کنند.

بخشدار استفاده از ماسک توسط نمازگزاران محترم ٬ به حداقل رساندن زمان برگزاری نماز ٬ فاصله‌گذاری حداقل یک متر در صفوف و قرار دادن ماده ضدعفونی کننده در ورودی مساجد را از اهم موارد رعایت مورد انتظار نمازگزاران بیان کرد.