حجت الاسلام حسینی:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح شنبه در جمع کارکنان نیروی انتظامی بخش بهمن و جمعی از مسئولان اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه در این بخش یکی از خواسته

های همیشگی مردم بوده است و در تلاش برای تحقق این خواسته، از نیمه دوم امسال در ماه یک نماز جمعه را در این بخش اقامه می کنیم.

وی افزود: برگزاری نماز جمعه می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد همدلی و روحیه همکاری در بین مردم تأثیر گذار باشد.

حسینی بیان داشت: بحث محله گرایی به شهرستان آسیب رسانده است و باید فارغ از این مسائل در آبادانی شهرستان کوشید و ظرف دو سال گذشته با تلاش هایی که در نماز جمعه صورت گرفته است این مباحث کاهش چشمگیری

داشته است.

وی افزود: اعتقاد داریم معنویات می تواند جلوی بسیاری از کج روی ها را بگیرد و همیشه تلاش کرده ایم که مساجد و به ویژه مساجد بخش بهمن و به خصوص روستاهای آن دارای روحانی مستقر باشد.

فرمانده انتظامی بخش بهمن نیز در این دیدار اظهار داشت:خوشبختانه کاهش خوبی از لحاظ سرقت احشام در این بخش داشته ایم.

مهدی مهری افزود:197 حلقه چاه کشاورزی در حوزه وجود دارد و هر کدام دارای دامداری سنتی است و به واسطه پراکندگی و برای کنترل منطقه با تعداد نیروی محدود کار طاقت فرسایی داریم.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کار فرهنگی پرونده ها را کاهش دهیم و قول امام جمعه شهرستان برای برگزاری نماز جمعه در این بخش یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی است.