به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ابرکوه با حضور علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،غلامرضا حیدری معاون فرماندار محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و اعضای کارگروه آرد ونان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار در این جلسه گفت : نظارت بر نانوايي ها به صورت مستمر موجب افزايش كيفيت پخت نان مي شود و بر بازرسی از نانواییهای شهر ابرکوه ، بخش بهمن و بخش مرکزی توسط کارگروه آرد و نان در خصوص قیمت نان و صحیح بودن میزان چانه نان در نانوایی ها تاکید کرد .

اسحاقی افزود : فقط صاحب پروانه نانوایی باید به کار گروه آرد نان مراجعه نموده و پیگیر مسائل و نیازهای واحد صنفی نانوایی باشد و کارگروه جوابگوی افراد فاقد پروانه نخواهد بود .

وی با اشاره به اینکه مصرف سبوس فله‌ای ممنوع است، گفت: افزودن سبوس دستی به آرد نانوایی برای سلامت مردم خطرآفرین است و باید با نظارت و بازرسی مرکز بهداشت و اعضای کارگروه از واحد های صنفی نانوایی از مصرف سبوس دستی جلوگیری شود.

معاون سیاسی فرماندار اظهار داشت : طی ماه گذشته تا کنون 30 مورد بازرسی توسط کار گروه آرد و نان از نانوایی ها صورت گرفته و 3 مورد تخلف واحد صنفی نانوایی از جمله کم فروشی و عرضه خارج از شبکه شناسایی و تشکیل پرونده شد.

در این جلسه درخواستها و تقاضایهای نانوائیها ازکارگروه آرد و نان به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و جهت تصویب و یا عدم تصویب تصمیم گیری شد .