به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هماهنگی راهپیمایی یوم ا... 13 آبان ، با حضور علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، غلامرضا حیدری معاون فرماندار ، محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن روسای ادارات و اعضای ستاد، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداء و تبريک 13 آبان ، از رويدادهای مهم و سرنوشت ساز در 13 ابان به عنوان نشانه دستاوردهاي مهم اين واقعه تاريخ ساز در پيروزي انقلاب اسلامي نام برد .

اسحاقی گفت : روز 13 آبان در تاریخ ما ماندگار شده و جا دارد امسال با توجه به حساسیت های جهانی و منطقه ای ، این مراسم با برنامه ریزی لازم به بهترین شکل ممکن برگزار شود .

وی افزود : راهپیمائی امسال باید باشکوه تر از هر سال با حضور قشرهای مختلف مردم ، مسئولین و دانشجویان و دانش آموزان برگزار شود و همه تدابیر لازم در این خصوص از سوی دستکاه های متولی صورت پذیرد .

فاطمی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز گفت : انقلاب اسلامی در چهل سالگی همچنان پیش می رود و با توجه به تصویب این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، برنامه ریزی لازم جهت حضور همه اقشار جامعه به عمل آید .

در این نشست مقرر شد راهپیمایی 13 آبان در ابرکوه از ساعت 9/45 از میدان امام حسین(ع) به سمت استادیوم ورزشی شهید پوراکبری برگزار شود .