به گزارش روابط عمومي فرمانداري "عبدالرحمن قاری زاده "حافظ كل قرآن در اين باره افزود: اینجانب از ابتدای تولد در خانواده ای پرورش یافتم كه پدرم و مادرم در آن خانه به جوانان و نوجوانان و كودكان شهرستان ابركوه قرآن آموزش می دادند.

وی گفت : آوای دلنواز قرآن همواره ذهن و قلبم را عطر آگین می ساخت لذا وقتی به سنین جوانی رسیدم خیر و بركات و معنویتی كه از تلاوت قرآن در زندگی احساس كردم به حفظ قرآن به صورت پراكنده نیز پرداختم.

وی در زمینه مدت زمان حفظ قرآن گفت : بطور رسمی حدود پنج سال حفظ قرآن را با استفاده از نوار قران مشهور و نامی مانند استاد شهریار پرهیزكار ، استاد غلوش و استاد منشاوی شروع كردم.

این حافظ قرآن اضافه كرد: بهترین وقتی كه می توانستم به این امر اختصاص دهم شبها حدود یك ساعت و نیم قبل از خواب و صبحها حدود یك ساعت و نیم بعد از اذان صبح بود كه تا این برنامه ادامه داشت تا اینكه موفق به حفظ كل قرآن مجید شدم.

قاری زاده تصریح كرد: موفقیت خود را درحفظ كل قرآن مرهون لطف خداوند و تمسك به ائمه اطهار (ع) و علاقه و پشتكار و ذهنیتی بود كه از دوران كودكی از خانواده قرآنی خود داشته ام بود .

وی با بیان اهمیت حفظ قرآن و ترویج آن در جامعه به خصوص در بین جوانان ونوجوانان افزود: به جوانان و نوجوانان توصیه می كنم كه از معنویت و تلاوت و مفاهیم قرآن بیش از پیش بهره بگیرند و دستورات قرآن را كه برای هدایت بشر نازل گردیده وارد زندگی خویش كنند و با ایجاد روحیه قرآنی در خود از خداوند استمداد نمایند كه توفیق در سایه قرآن و الطاف الهی است.

عبدالرحمن قاری زاده یكی از بسیجیان و جانبازان صحنه های 8 سال دفاع مقدس است ، برادر شهید می باشد.